söndag 1 april 2012

Sat Nam och välkommen hit!

Det känns lite konstigt att börja skriva på en helt tom sida, att bekanta sig med nya funktioner och allt vad det innebär. Designen blev ungefär den samma, väldigt rosabetonad, men jag har kommit att trivas med det. Det är på något vis jag. (Jag är alltså inte sponsrad av en viss fond även om jag stöttar nämnda helhjärtat.)
Så mycket mer har jag dock inte att tillägga idag. Ville bara hälsa er (både nya och gamla) välkomna hit!
Jag hoppas att ni kommer att vilja fortsätta diskutera yoga, föräldraskap och livet med mig även här.

Vårkramar till er alla!

6 kommentarer:

  1. Jag har nu lagt till din nya sida!! Vill såklart följa dig även här:)

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Har ändrat adressen och följer så klart! KRam

    SvaraRadera
  3. Jag har också ändrat dig på Bloglovin :) Kram!

    SvaraRadera
  4. Åh, lyxigt värre då jag kan kommentera hos dej igen ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaså har det fortsatt att strula för dig på wordpress?! Ja då var det ju tur att jag bytte hit istället. Och det underlättar ju som sagt även för mig. :)

      Radera
  5. Vad roligt att ni fortsätter att hänga med! :)
    Kramar till er!

    SvaraRadera